En dag i Frossandets tecken.

Känns som om att skräpär i princip det enda som jag har ätit idag (And I love it!) . Eller ja... Jag åt ju faktiskt 2 mackor och te imorse. Sen bar det av på dop där det blev tårta, muffins, bulle, kaffe, godis... Och så vidare :) Hemma igen blev det godis och kex och ost. Nu har vi precis ätit smörgåstårta och lite mera godis. Här näst väntar grönsaker och dipp. Och kanske lite godis?

Försökte hitta lite träningsvideor till Aerobics på internet.
Men söker man på det får man mest upp porrfilmer. Var logiken i det ligger, det vet jag inte. Men men... På CDON får man till exempel upp Carmen Electras Aerobic striptease-videor. Kanske ska köra det med klassen? Vi har ju redan sett varandra så nära nakna man kan bli, utan att vara det, så... :) Nej då. Ska på ett pass på måndag. Sen blir det att hårdköra här i vardagsrummet. Eller hallen blir det väl, eftersom jag behvöer en spegel. Call on me-faktorn är hög.

Nää... Här blir det ju inget ätet.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0