Det är över!

För denna vecka. Ingen mer fysträning på schemat. Skolschemat i alla fall. Imorgon, fredag, lördag och söndag ska jag till Friskis och inspireras. Jag hade, trodde jag, mitt uppvärmningsblock klart. Men nej. Sen sa Herr Galen "Så här får ni inte göra, och inte det och inte det och inte det". Och vips, så var det typ step touchen kvar. Jag misstänker att mina älskade vänner inte vill köra det i 5 minuter. Kan kanske bli liiite enformigt :) Men men... Jag är fast besluten att ro den här båten i land. Kanske till och med i takt till musiken. Får låna en skiva imorgon. Hoppas det är tydliga 1:or. Annars tar jag vilken låt som helst från datorn och kör till. Jag orkar inte komplicera det för mig själv första gången.

Idag fick vi lite beröm också. Han hade aldrig haft så hög närvaro tredje dagen på en utbildning förut. Eloge till oss. Men det var jääkligt kämpigt att ta sig upp imorse. Hujeda mig.

Nu blir det mat. Sen ska jag massera. Snark snark. En månad kvar till uppmassering. Hoppas att man sätter den! Det vore ett bekymmer mindre. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Öva på mig! :)
Och jag är sjukt imponerad över hur duktig och motiverad du är :D

2007-11-07 @ 21:21:33
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Wysteriia

VAd pluggar du nu då? :)

2007-11-08 @ 15:25:08
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0