Bästa julklappen, och en påse nötter.

Bästa julklappen står nog mammsen för. Hittills i alla fall. Nämligen att jag får shoppa loss på Underverket när jag kommer hem. Ja tack! Det behövs. Kanske man får en något levande rygg, som inte behöver tränas konstant :) Men det kanske inte är meningen att man ska veta om sina julklappar. Men så fungerar det inte hos oss alltid. Ända sen jag var yttepytteliten har varit med och handlat mina julklappar tror jag :) Roligt ändå.

Annars lyssnar jag på Regina Lund nu. Måste säga att vissa låtar är okey, medan andra är helt värdelösa. Nästan så jag skulle kunna göra det bättre själv. Gud vad jag skriver vettiga saker idag känner jag. Förresten så addade ännu en nöt min msn idag. Jag förstår inte varför de dras till mig? Har jag någon magnet på mig?

"Hej!"
"Hej?"
"Hur mår du?"
"Bra. Var hittade du mig?"
"På lunar. Det okej?"
"Är det väl."
"Bra. Vad heter du?"
"Gissa tre gånger?"
"Va?"

Ehh... Hello, Stupid? För det första heter jag KillerLillaMARIE på Lunar. Och LillaMARIE på msn? Hur är det möjligt att man missar det? Men... Jag antar att det kan hända även den bäste. Eller... Nej. Det kan det faen inte. Min blocklista spricker väl snart.

Kommentarer
Postat av: majgun

ja jag veeet att vissa är värdelösa å andra inte, skrivit om det jag me di min blogg, =) hua hua.snaaaart åker jag!! ska äta och duscha bara. PU>SS

2007-11-18 @ 08:12:13
URL: http://majgun.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0