Att hålla löften,

Jag kommer med ganska stor sannolikhet att bojkotta Idol ikväll. Precis som utlovat. Kvällen tillbringas hemma hos Susanne. Skräll? :) Och vi har enats om Dobidoo (Eller hur fan det nu stavas.). Roligt. Annars brukar jag bli lätt schizofren av att zappa mellan 1:an och 4:an, men nu slipper man ju det :) Hur som helst så hoppas jag att Christoffer gör en skiva. Jag skulle till och med kunna tänka mig att köpa den skivan. Fast det är klart... Hur får man annars musik? *host*

Det ligger en Marabou NonStop på mitt bord nu. Ikväll ska det äntligen ske. Det stora smakprovet. Taaadaaammm! Sedan lovade MajGun mig choklad i julklapp. Hon är snäll hon. Förra julen fick jag också. Så mycket att det räckte jäääättelänge! :) Om det räcker länge för mig så är det mycket. Jag är en riktig candyrat.


Kommentarer
Postat av: majgun

jaja klart du ska få ditt årliga lass av choklad..! Hur ska du annars kunna fortsätta vara söt in i år 2008 ? =)

2007-11-16 @ 19:42:57
URL: http://majgun.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0