Värmeslag!

Lägenheten är som en bastu. Jag öppnade balkongdörren och ett fönster där ute. Men jag vet inte om det blev bättre av det direkt? :) Nu har jag i alla fall tvättat och pluggat lite. Tentan börjar ta form, även om det fortfarande är lite ostrukturerat. Lite senare blir det antingen promenad eller träningspass. Får se hur det blir. Kanske inte blir något annat än tentaplugg? Hmm.

Hittills har typ en människa fått användarnamnet och lösenordet till bloggen. Haha. Spännande. Får väl se till att lite fler folk får det antar jag :) De som jag vet brukade läsa i alla fall :)

Nu är i alla fall sommaren här, på riktigt!



Kommentarer
Postat av: jaanet

weehhooo.. äntligen kan man hänga här igen hehe

2007-06-06 @ 15:47:42
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0