Underlig dröm.

Jag har inte sovit bra alls inatt. Tog evigheter innan jag kunde somna. Så går det när man sover 2½ timme på dagen. Ingen bra idé. Min dröm innehöll en hård fest, marijuana och Susanne. Ja... Jag vaknade strax innan poliserna skulle jaga ifatt mig för det där med marijuanan. Det var Susanne som skvallrade för dem. Fyy! :) Där emellan hände också en hel del sjuka grejer. Jag undrar var man får allt ifrån? Nästan så jag blir rädd för mig själv ibland :)

Var i alla fall ute på en promenad runt Knarkparken imorse. Modigt gjort va. Kanske inte eftersom det var fredag morgon/förmiddag. :) Men ändå. Med mitt lokalsinne behvös inga våldsmän. Det kan bli farligt ändå :) Och när promenadsällskapet Anna har åkt hem så får jag ju försöka hitta bäst jag kan på egen hand. Insåg att ju mindre jag tänkte, desto bättre hittade jag. Lokalsinnet kanske inte sitter i hjärnan? :)

Nu ska jag slappa lite innan föreläsningen. Sen blir det Friskis en sväng tror jag. Roliga-Anna som har passet ju. Finns inget pass som ger så mycket glad energi som hennes :)

Kommentarer
Postat av: Golaren

Jag skrattar så jag viker mig... Du, Jag, Maja...haha.. ja då bussar jag nog allt polisen på dig!

2007-06-25 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0