Tillökning.

Måndagen efter midsommar blir det tillökning i vår gigantiska pyttelägenhet. Tingat 2 chinchillahonor idag. Åtminstone hoppas jag att det är två honor. "Mja, det ska det nog vara" svarade de när jag frågade. Låter ju inte helt 100%, men det får de allt ta reda på innan jag köper dem. Vill inte ha fler hanar. Då kommer jag ha världens farm snart :)



Sötdjur!


Annars har det inte blivit mycket idag känns det som. Ringt pappa och bett honom snickra lite åt mig :) Jag ärvde inga snickar-gener kan man ju konstatera. Helt handikappad med hammare och spik. :)

Annars så vill jag flytta ifrån gettot här, tror jag. Bilinbrott inne i garaget? Inte vår bil, men illa nog ändå. Varför inte ta bilarna längs gatan för att göra det enkelt för sig? Nej, nej... Bilinbrott, misshandel, yxslagsmål, mord... Ja... Det är att ett underbart område att bo i det här... Lovely! Ibland saknar jag lugna öde hemmahemma där det enda som finns är skitsnack :)

Kanske ska sätta mig i soffan med godispåsen? Mja, varför inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0