Sommar och minnen.

Nu var regnet borta, och solen tillbaka igen. Trevligt. Det tackar jag för. Tråkigt när det regnar på midsommar. Kan regna alla dagar utom då. En dag som det alltid regnar på är i alla fall min födelsedag. Mindre roligt. Men... Man kan äta tårta även om det regnar :)

Imorgon blir det att åka hemhem en sväng, tillbaka till Karlstad på torsdag, tillbaka till hemhem på fredag, tillbaka till Karlstad på söndag. :) Blir lite åkande fram och tillbaka. Ska köra lite grejer. Behöver ju en bur. Kan ju inte ha två vilding-chinchillor helt lösa. Då är det nog inte många lister kvar till slut.

Hungrig är jag också. Men inte ett dugg sugen på något som finns i kylen? Vad göra? Äta ändå? Måste nog det. Annars kommer alla i föreläsningssalen få höra hur en hungrig Marie-mage låter. Låter som världens största T-Rex när den sätter igång. :)


Mahaha. Hittade gamla Campus-bilder. Roligt. Jag ser ut som en tolvåring :)
    
1.Oscar, Veronica, Christiane, Miriam, Jag, ? , Lizel
2. Mästerkocken Marie fixar svenskt julbord :)



Mat alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0