Smärta.

Det sägs att smärta bara är en högre form av njutning? Kanske. Jag har i alla fall ont överallt efter dagens pass. Blir ju ännu bättre av att instruktörerns namn låter som ett koncentrationsläger. :) Men jag har i alla fall haft användning av sommarkursen idag. Det ni. När jag låg där på golvet och crawlade (eller gjorde armhävningar?) tänkte jag på Hans fina berättelse; "Orkar jag den här, så orkar jag en till". Det fungerade faktiskt.

Men som sagt... Lär bli kämpigt att ta sig upp imorgon :) Men det är rätt skönt att känna att man gjort något också. Av någon anledning har min kropp börjat återgå till förra sommarens utseende (Before Friskis= *scary*) :) Och det är skrämmande att gamla tanter och farbröder har såå mycket mer kondis och styrka än mig. Förändring på den punkten tack :)

Har precis slappat framför tvn i 3 timmar (till). Såg ju förra veckans avsnitt av Men in Trees, Project Runway och Pussycat Dolls imorse. Susanne som varit så snäll och spelat in :) Så blivit mycket tv idag. Melissa S är en stor äcklig bitch, Jack borde inse att hans slampiga gravida fru är ful, och att Marin är snyggare, och killen borde åkt hem i Project Runway. Dessutom borde Keith ha fått stanna. :) Intressant va :) I know!

Nu är klockan massor. Trött som en klubbad säl. Night night.


image23




Kommentarer
Postat av: Susie

Eller också kan man fortsätta på Hans berättelse... "Orkar jag inte den, så orkar jag inte nästa..." det är nog det jag hade gjort. haha.

2007-06-28 @ 12:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0