Marie the svullo

Idag har jag nog ätit så det räcker för ett år framöver tills imorgon :) Mc Donalds. Jupp jupp. Ingen chicken gourmet dock, utan en traditionell Mc Feast. Gott var det i alla fall. Rätt gjorde de också, för en gångs skull. Inte dåligt. :)

Gruppseminariet gick bra det med. Det var faktiskt lika många pojkar som flickor. Det kändes som det bara var pojkar när hon rabblade upp min grupp. Pojkar? Killar? Män? Ajja, de var av manligt kön, i varierande ålder. En var norrman och jag fattade typ inte hälften. Inte så bra eftersom jag skrev protokollet kanske. Men jag hittade på lite eget. Det blir nog bra det med :)

Just nu snurrar möjliga intervjufrågor i mitt huvud. Jag vill ha ett facit? Kanske inte ska vara allt för klyschig heller :) Finns inget värre. Men men... Det går som det går. :)

Jag är tröttast i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0