Kär!

Jag blev just blixtförälskad i en lägenhet. Så om någon har 800 000 eller mer, som bara ligger och skräpar, så kan den personen ge dem till mig istället :) Bra va. Då säger vi så då! Jaja... Man kan ju få drömma i alla fall. Sjukt snygg är den i alla fall. Om någon har lite mer pengar över så köper jag gärna ett hus istället. Det låg visserligen ute på vischan men... Jag föddes ju i urskogen så, mig kvittar det :)




Skönt att det inte är stekhett idag, på tal om något helt annat. För mig hade det gärna fått åska lite nu också. Mysigt värre.

Måste handla också. Orkar verkligen inte. Visste att jag borde ha handlat på Jouren igår. Dumma Marie. :)

Nu ska jag plugga. >_< Och sedan diska. Very nice, fågelbajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0