Fyllkaja.

Igår kväll preciiis när jag skulle börja plugga så ringde Susanne och undrade om jag ville spela spel... Och dricka vin. Jaa då. Så klart jag vill. Kristendomen finns ju uppenbarligen kvar ett tag till. Vinet och spelen däremot vet man ju inte när de försvinner :) Spelandet gick inte så bra. Stryk 4 gånger; först i Skip-bo 3 gånger, och sen i TP (Igen!). Vindrickandet verkade gå desto bättre. Det var andra gången på mindre än en vecka som jag ragglade hem från Susanne, något som min älskade sambo inte missade att påpeka. Han påminde mig även om att det faktiskt var TISDAG också. :) Mådde ändå bra imorse när jag vaknade. Nu däremot börjar jag skifta i grönt, och mår inte alls jättebra. Men det kan vara hunger också, eller hur? :) Ja-a. Det kör vi på. En Billys och lite godis så är jag snart återställd. :)




Följde i alla fall med Susanne, hennes mor och Sara till Bergvik. Susanne blev min personal shopper eftersom Anna och Janet inte var med. Hon lyckades hitta en rosa t-shirt till mig, som fick följa med hem. Jag provade en svart top också, men jag hade ingen aning om hur den skulle sitta, eller ens om jag hade sat den åt räött håll, så den fick stanna. :) Sen lyckades jag faktiskt köpa Adidas-streetskor på Intersport. De är ju inte så intresserade av att sälja saker där men... Jag lyckades fånga en människa till slut. Tog väl bara 15 minuter eller något. Det måste vara snabbast hittills.




Nu blir det lite religionsplugg igen då. Blööh. Jag vill egentligen bara sova. Träna vore opckså rätt skönt. Men det brukar inte vara någon hit att träna bakfull hungrig. Ikväll är det dessutom bästa tv-kvällen på hela veckan. WUNDERBAR!

Plugga - äta - sova? - tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0