*bankar huvudet i tangentbordet*




image24


Jag kan se in i framtiden.
Det visste ni minsann inte. Med andra ord kom brevet från Sunne idag. "Du är tyvärr inte antagen..." Guuud vilken överraskning. Nej... Men jag fick en "hedervärd" 8:e reservplats. Det betyder ju att "bara" 8 av 30 behöver tacka nej för att jag ska slippa lärarutbildningen. Åhh! Typiskt. Just my luck. Och min kära mor som säger att "men chansen finns ju fortfarande..." Ja... Klart den finns. Men varför i hela friden skulle 8 stycken tacka nej till en utbildning, när man har slagits med typ 270 andra för att komma så långt? Folk är tyvärr inte tillräckligt korkade för det. Otur för mig, men då är det. Skulle inte ens bli förvånad om 7 stycken tackar nej och att det i sista brevet står: "HAHA, nu är du 1:a reserv. Men nu är det förseeent. *Mahahahahaha*"

Bara för det blev jag åter igen väldigt super-osugen på att gå klart lärarutbildningen, igen. Ännu mindre sugen blev jag på gruppseminarium om 30 minuter. Så det skiter jag i. Japp, det gör jag. Går på föreläsningen i eftermiddag istället.

Nu har jag något att vara grinig över idag. Därför kanske träningen går lite bättre. Det brukar gå bättre när jag har något/någon att vara förbannad på. Snacka om überdålig start på dagen. :/

Ge mig ett jobb så jag slipper plugga något jag inte vill i höst. Bra, tack. Då säger vi så.
Göra något jag vill vs. Göra något jag inte vill... Ja, det lär ju blir "Göra något jag inte vill", för som student för jag i alla fall 7000. Som arbetslös 0:-.  

Fan fan fan fan

Kommentarer
Postat av: Anna

Näää vad synd! Men det fixar sig... på nåt sätt i alla fall.

2007-07-01 @ 23:00:37
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0