Årets första dopp!

Idag var det varmare än varmast. Jag, mitt dumma nöt, börjar med att städa lägenheten. Svettigt värre, men det blev ganska fint ändå. Omöjligt att få det dammfritt verkar det som. Typiskt. :) Sen fick jag för mig att jag skulle till Friskis och träna, eftersom det säkert inte är så många som tränar där på sommaren? FEL! ca. 60 pers i salen. Pust. Det var vaaarmt. Dessutom blev det enorma svettpölar att sicksacka mellan, så att man inte skulle halka. :) Dagens bästa var kvällsdoppet i Kroppkärrsjön med Anna. Var lite plågsamt att ta sig i, men ändå inte farligt kallt sen. :) Skönt,skönt, skönt. Första doppet på 2 år :)

Dagens roligaste var förresten när vi hörde "Jag vill vara apan i mitten!!!" från barnen som badade i sjön. Båda två tänkte samma sak. Elaka blivande lärare. *Haha*

image5

Nu, åter till tvn och chipspåsen. Hjärtan!!! Mums!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja fy vad hemska vi är ^^
Men det var skönt att bada i alla fall :)

2007-06-09 @ 01:44:33
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: älsk

också badat, idag faktiskt. Garberg. huh. kallt. sen varmt. =)

2007-06-10 @ 00:09:03
Postat av: Talle

Så sött du pekar "Fuck You"

2008-01-21 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0