Åka åka åka + Märta & Kerstin

Igår 19.20 åkte vi hem mot Dalarna. Var framme strax innan 23.00, vi kom hem precis när strömmen kom tillbaka efter tre timmar. Så är det att bo i ödemarken. 07.45 imorse åkte vi tillbaka till Karlstad med fullastad bil. Mycket åka. Jag är trött som en klubbad säl, och jag kör ändå inte. Stackars älsk som får skjutsa mig :) Men han kör såå gärna diesel-truck ^^

Hämtade chinchillahonorna idag också. Bild kommer så fort de har lärt sig hoppa upp och ner i buren så man ser dem. Just nu är de stuck on the bottom, och har ingen aning om hur de ska ta sig upp :) Stackars krakar. Men de kan ju hoppa högt om de bara vill så det är en fråga om tid bara :) Märta och Kerstin fick de heta förresten. Vackert va? :) Var ett helvete att baxa in buren i köket. Pust! Pax att inte flytta på ett tag nu. Så vida jag inte får flytta stora starka flyttpojkar som bär alla tunga grejor.

Nu blir det en kaffe, så vi vaknar, och sedan Biltema.

Trevlig midsommar på er!
 I'll be back on sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0