Turist-Marie.

Varit i Kalmar måndag-onsdag nu. Turistat ordentligt verkligen. Först Öland på tisdagen. Långe Erik. Snacka om att jag fick svindel. Jisses. Jag som inte ens kan gå upp på höjällan utan att dö. Det kanske är... 3 meter? Den där var typ huuur hög som helst ju. Skakiga ben är bara förnamnet :) Sen en tur i trollskogen. Spännande spännande. Men jag rekommenderar ordentliga skor om man tänker gå runt hela. Det går lösa kor där också. :)

Idag, onsdag, turistade vi i Kalmar. Först Länsmuseet och kika på regalskeppet Kronan (tror jag det hette?), och sen Kalmar slott. Vi försökte hitta slottet på tisdagen, men vi misslyckades tydligen. Trots att vi körde förbi det. Ibland är vi så himla duktiga. :)

När vi kom hem hade vi fått tillökning också. 6 alldeles rosa musbebisar. Och de ligger inte i frysen :) De ska få leva. Snällt va :)

Vill ha kursbetyget nu så jag kan ringa skolan och säga "Tack och hej" också. Har mailat nu... Får se vilket år man får svar.

Nu blir det sova.

Kommentarer
Postat av: älsk

musbäbisar, söttaste. =)

2007-07-26 @ 10:45:32
Postat av: Sus

djuren tar över lägenheten eller? :) micke! satsa på 4:an! det här är RÄTT sida av vägen!

2007-07-26 @ 20:25:13
Postat av: Peter

Öland är riktigt trevligt att vara på, dock är ju Långe Erik inte så farligt hög :P
Trollskogen har man åxå varit i....har iofs varit över hela öland, men ändå :D

2007-07-26 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0