Tidsfördriv.

Snodde denna av Wysteriia.


Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17.
Jessica
40. Nina
37. Mormor
36. Mikael T
48. Sofie
35. Micke E
24. Kusin
66. -
72. -
54. -
21. Julia

F: Har du pussat nummer 72?
S: Jag hade visst bara 53 nummer kvar i telefonen. Så nej :)

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Öh, vi har inga minnen ihop. Han är en sån där internet-människa bara.

F: När ska du träffa nummer 48?
S: I höst någon gång när hon kommer till K-d igen? :)

F: Är nummer 54 söt?
S: Ingen aning. Finns ingen på nummer 54.

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Alltså... Det är också en sån där internet-människa. Men jag har honom kvar på msn, så jag antar att han var tillräckligt trevlig för det i alla fall.

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Det var nog ganska exakt 21 år sen det, när jag fick för mig att födas. Det är min syster m a o.

F: Gillar du nummer 21?
S: Ja det gör jag! Hon är hur go som helst. Saknar henne massor.

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: När jag fyllde år var hon här och fikade med de andra bruttorna :)

F: När såg du nummer 72 sist?
S: -

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: -

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Bra fråga. Inte sett honom på evigheter.

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Det är min mormor. Så jag är väl så nära vän med henne som man är med en mormor? :)

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Nope.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: -

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: -

F: Känner du nummer 48?
S: Japp

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Ja, det har jag gjort flera gånger :)

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Jag har ingen på 54... Så den existerar väl inte då :)

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Aldrig känt honom mer än över internet. Men skulle väl tippa på att jag var en si så där 15 då.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Nej, inte som jag vet om i alla fall. :)

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej, verkligen inte :)

F: Hur träffade du nummer 35?
S: På Aftonbladets chatt. Han var väl en av de minst desperata skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0