Såå uttråkad!

Det borde vara olagligt att ha så här tråkigt. Egentligen har jag tusen saker att göra. Exempelvis städa, börja på uppsatsen, läsa boken som ska vara klar på torsdag, vattna Bellas blommor, handla... Men orkar inte riktigt. Inte än i alla fall. Får ta det ikväll och imorgon förmiddag.

Micke hittade ett jobb som han tyckte att jag skulle söka också. Jag har inte riktigt allt som krävs för det, men man kan ju alltid söka i alla fall. Jag är beredd att göra allt annat än plugga just nu. Imorgon är sista ansökningsdag till Mc D. Tyvärr är det Våxnäs. Usch! Annars finns det massa städjobb. Funkar också. Eller en nattjänst på Plaza. Eller... Får väl jobba hos mor i Sälen om jag dör av tristess i höst. Där behövs alltid folk. Blir lite dryg pendling kanske. Dyr om inte annat :)

Imorgon är dagen D. Det känns inte alls som det, men... Måste komma ihåg att handla fika i alla fall. Var alla ska sitta blir ett senare problem.

Åhh, va osugen jag är på allt då. Varför, varför, varför?


image32



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0