Mer tidsfördriv.

Man måste älska listor. Gamla som nya :) Här kommer en hel hög, lånade på livstid från Operfekt.

1. VAD HETER DU?
Marie

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta. Så står det "Domus Älvdalen" och "Ica Olsson" på dem. :) Lantis-power

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Babas bilar i bakgrunden. Jävla dålig film alltså...

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Läste Harry Potter

5.VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Spaghetti och köttfärssås, tigermuffins, kaffe,mjölk, chips,morätter, dipp. Allt i en salig blandning

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Svensk sommar...

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Anna

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
HÄNDERNA!!!

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jag snodde den, så jag vet inte :)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Jodå... Huvudet upp, och fötterna ner.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Hmm... Klurig. Cola, vatten eller te.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Helenas Hallon. Tyvärr vet jag inte vad som är i den. Och ingen annan heller. Det verkar som att det är något lokalt från cafét i Älvdalen :) Men gott är det!

13. FAVORITSPORT?
Hockey, fyrspann och friidrott att titta på. Att utöva är det basket, gym eller helt enkelt sprätta runt på Friskis :)

14. HÅRFÄRG?
Brunt

15. ÖGONFÄRG?
Brun

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

17. SYSKON?
1 syster

18. FAVORITMÅNAD?
December

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Babas bilarom det räknas när man ser 20 minuter? Annars Kalle och chokladfabriken. Det var också en skitfilm.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag

22.FAVORITHOBBY?
Träning och djur. Hmm... Dator ligger också bra till....

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Hell Ja! Tur att jag slipper sånt nu

24. FAVORITLÅT(ar)?
Oj... Hur lång tid har ni?

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Hmm... Båda.

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar

32. HUR BOR DU?
På 67 kvm med alldeles för mycket djur. Eller för många köksbord? Allt är relativt

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Det mesta. Djävulen bär Prada-böcker är dock inget för mig. Gud vilket sömnpiller.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Just nu använder jag "På väg mot katedern" av Arfwedson m fl som musmatta :)

35. FAVORITSPEL?
Yatzy!!!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej, inte nästippen i alla fall

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej... Är det normalt det? Att kunna alltså?

38. ÄR DU ROMANTISK?
Inte på en fläck

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, absolut. Även om det alltid finns mer man vill ha.

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Åka på minisemester.

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
21.49



Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
- Ja, annars vore det rätt illa.

Har du sett din bästa vän gråta?
- Alltså... Vem är min bästa vän då? :)

Vad åt du senast?
- Massa skräp

Har du fått nån komplimang idag?
- Ja, det kan man väl säga

Är du polare med grannarna?
- Nej... Vi säger "hej", och öppnar dörren åt varandra i tvättstugan. Det är allt. Fullt tillräckligt.

Vilka språk talar din mamma?
- Svenska och älvdalska. Och ja, jag klassar det som ett språk.

Vilka länder har du bott i?
- Sverige

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- I onsdags
 
Gay? 
- Nej

Suger det här?
- Nej,jag äslkar sånt här meningslöst skrivande :)

Har du varit på stranden?
- Ja, men nu var det ett tag sen

Minns du din/dina musiklärares namn?
- Ja... Traumatiska minnen.

Hur bra är sin syn?
- Uuuh... Den är snart obefintlig :)

Har du varit på party?
- Ja det händer ibland. Men inte så ofta.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Nej, tack

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Too bad. Jag har ingen.

Har du vart utomlands?
- Jajjamen. Sååå boooring!

Vilket är det bästa bröllop du varit på?
- Jag har varit på ett enda. Då var jag lite över ett år... Måste erkänna att minnet är lite luddigt.

Var är dina syskon just nu?
- Hemmahemma?

Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Jag vet inte om jag blir inlåst på psyk om jag berättar det. Så jag håller tyst :)

Vilken tid gick du upp imorse?
- 10 ungefär.

Vad ska du göra i helgen?
- Ingen aning. Skriva uppsats?

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "Då ses vi då! Kram"

Har du färglinser?
- Nej, jag har lite fobi för linser.

Vad gjorde du klockan två inatt?
- Sov tror jag

Vad är det första du gör på morgonen?
- Försöker klä på mig

Vad ska du göra efter det här?
- Packa lite kläder i en väska.




Nä... Dags att packa och fixa för imorgon. Skojigt ska det blir. Reptilcenter - Parken Zoo - Skansen - Skansen akvariet - Jönköping - Universeum i Göteborg - Uddevalla - Karlstad

Kommentarer
Postat av: älsk

ÅKTE NI UTAN MEEEEJ ?! men. jaha. okej då. måndag v 33, vad du då göra ?

2007-07-30 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0