Men suck!

Jaha... Här går man upp i gryningen (läs: 9.00) och stövlar iväg till Uni för att skriva ut den förbannade hemtentan. Är bib öppen? Nej! Har Marie en skrivare? Nej! Kan Marie lämna in tentan idag? Nej! Hatar Marie Uni? Ja!
Får helt enkelt lämna in i augusti då. Allt arbete heeelt i onödan.

Ringde CSN idag. Hon var arg på mig för att jag var så tekniskt handikappad tror jag. Men nu ska jag i alla fall få pengar för rätt utbildning. Måste nog hitta en cykel att släpa till Sunne också. Gå 2 km är ju ingen katastrof. Tar väl 15-20 minuter, men ändå. Vissa morgnar kommer det bli tight med tid verkar det som. Cykel alltså.

Snart öppnar Ikea också. Då blir det banne mig shopping! Här är det som först ska följa med hem :)



Nu ska vi åka och shoppa GPS så vi hittar hem från Skansen och Eskilstuna. Verkar inte finnas många lediga rum på hotell direkt. :) Någon som sponsrar med en säng på vägen? Inte på vägen vägen alltså... Utan som mellanlandning :)


Kommentarer
Postat av: älsk

uj, du vet redan vad du ska ha med hem =) vad ska du ha för spänning i butiken om du redan vet ? hihi

2007-07-28 @ 10:25:12
Postat av: bella

men lilla marie, ja har ju en skrivare!! bara o låna om du fortfarande kan lämna in den

2007-07-28 @ 20:00:49
URL: http://ballan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0