Life sucks!

Väldans vilken svacka det här verkar vara då. En hel lång radda med nedstämda bloggar. Fler blir det kan jag säga. Idag tackade jag ja till den fantastiska kursen "Människa och miljö". Uuuan va roligt det låter då. Heja Sverige. Det ser jag verkligen fram emot ska ni veta. Appselut. Kan inte tänka mig något roligare att göra. Nä'ä.

Inte hade jag några ägg heller. Alltså kunde jag inte göra någon mat. Därför äter jag kakor istället. Hur bra som helst. Det blir man på mycket bättre humör av. Alla vet att blodsockret blir väldigt stabilt av kakor. Därför blir man på otroligt bra humör sen också. Japp japp. Bäst att sova tidigt så älsk slipper lida kanske.


Ja... Drömliv alltså... Mmm... Kunde inte önska mig mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0