I'm happy anyway...

Verkar som precis alla har fått sina tentabetyg nu. Det som inte har fått det på it's, har i alla fall fått det på KaU. Jag skiter faktiskt i om jag inte får något. Jag lever på den underbara tanken att jag inte går tillbaka till Uni i höst. Jag sätter mig på tåget till Sunne istället. Det svåra just nu är att skriva två acceptabla hemtentor, jag har liksom inte motivation till det just nu :) Vad ska jag med de poängen till? Men... Planen är väl ändå att så småningom avsluta även lärarutbildningen, så de behövs ju senare.

Och Susanne... Vi kanske inte kommer läsa ihop mer, men jag bor fortfarande granne med dig. Och du blir inte av med mig såå lätt :) Så det så!

Nu ska jag fortsätta med den här eviga hemtentan. Jag lovar... Den tar aldrig slut. De andra är ute och hässjar hö. Jag hade gärna bytt med dem. Men istället sitter jag här och mal onyttigheter och pluggar bloggar. :)


Kommentarer
Postat av: Sus

Låter bra det :) Jag kanske borde tacka din karl för att han köpte den där värstingbilen så du har gett upp tanken på att flytta ifrån Frödingshöjd... haha. hoppas tentan går bra! jag har inte börjat än ;)
kram

2007-07-20 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0