Idiot-Marie.



Man tvättar inte klockan 7 en lördag
. Det är idiotiskt. Men jo, det är precis vad jag gör. Nu är jag trött som en gasell. Jag hoppas att partyhumöret vill infinna sig framåt kvällen, trots detta. Nu är det bara en timme kvar i alla fall. Sen ska jag diska, och handla mat. Jajjamen... Sen kanske jag ska duscha, och bli människa. Sen välja kläder också. Hujeda mig. Men det blir inga viskbyxor i alla fall. Jag har inte köpt några ännu, och jag orkar verkligen inte åka ner på stan nu. Svart eller blått. Tuttar,eller inte tuttar. Det är frågan.

Edit: Det är inget lååångt halterneck-linne. Det är en kort halterneck-klänning :)

Kanske ska handla något äckligt gott som jag kan äta imorgon när jag mår dåligt och måste självömka lite. Ja... Det ska jag. Inte lösgodis dock. Micke har skrämt mig. Jag vågar aldrig mer äta lösgodis. Tur att det finns godis på påse också, och på kaka. Chokladkaka. Eller glass. Mmm....

Trött, trött, trött. Sova 30 minuter innan det är dags att hämta tvätteländet. Japp japp. :)


image31




Kommentarer
Postat av: älsk

skräm mej ang godis tack, hur ? och i morse, så tänkte jag, varför tvättar kvinnan kl 7 en lördag...? why?

2007-07-07 @ 12:54:23
Postat av: Sus...

jag funderar också på vad som är så hemskt med lösgodis... men jag kanske inte vill veta. Sen blir det väl kebab i morgon hoppas jag? jag räknar inte med några bakfyllesympatier här hemma så du måste stötta mig!

2007-07-07 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0