I made it!

Eller, Anna var det väl egentligen som hittade det jag köpte idag :) En blå klänning med vita prickar och ett svart lååångt halterneck-linne. Får se om det blir tights eller jeans till. Skor blir också ett problem. :) Min älskade sambo lärde mig att tights även kallas "viskbyxor". Man ser att läpparna rör på sig, men man hör inte vad de säger. Jag skrattade en timme åt det, och jag ler fortfarande från öra till öra när jag ser det framför mig. Rätt äckligt, men underhållande. :)

Jag har nu lyckats med bedriften att äta 4 mål från Mc D på 3 dagar. Supersize Marie? :) Neej då. Jag ska träna imorgon. Aaabsolut. Det är ju favorit-Anna som har passet imorgon. Jag skulle ha tränat idag med, trodde jag. Planen var att hinna träna innan Anna slutade, men vi hade visst seminarium 13-15, och jag är ingen "träna-på.-morgonen"-människa :)

Nu ska jag ta Harry Potter med mig till sängen. Älsk verkar ha fastnat i ett dataspel :)

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahhaa viskbyxor! :D :D
Men du... jag är inte säker på att den svarta ska gå under benämningen "linne", jag satsar nog mer på att det faktiskt är en klänning... eller? ^^ vet du vilken av dem det blir imorn än? :)

2007-07-06 @ 14:41:58
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: älsk

hahahahaha säger jag bara

2007-07-06 @ 21:09:24
Postat av: Sus...

Jag har hört varianten "mummel-byxor" med samma innebörd. Men det innefattar inte bara tights utan alla byxor som bildar en mindre smickrande skåra framtill. Sexy!

2007-07-07 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0