Fest igen, minsann.

Inatt drömde jag partydrömmar igen. Denna gången var det Lisette, och massa gamla högstdieklasskompisar som var med. Av någon anledning hade jag dammsugaren med mig när vi gick ut? Kanske för att jag har planerat att städa varje dag i över en vecka men inte gjort det? :) Jag hade ryggsäck på mig hela tiden också, och i bussen på väg hem började något i min ryggsäck att prata. Så när bussen stannade på sista hållplatsen bestämde jag mig tydligen för att ta reda på vad det var. Efter mycket lång tid hittade jag en pratande docka eller något. Då hade ALLA gått av bussen och lämnat mig. Till och med busschauffören som hade låst bussen och lämnat den där.

Ja... One hell of a party... Eller något.

NU ska jag i alla fall börja städa :)

Kommentarer
Postat av: älsk

tack för att man får vara med gullan =)

2007-07-01 @ 19:07:10
Postat av: Anna

Hahahahaha! Du är lite konstig du ^^ Men bara när du sover ;)

2007-07-01 @ 22:56:38
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0