Dalarna.

Jupp jupp. Imorgon åker jag hem till päronen en sväng. Ska bli skojigt att åka hem lite. Hemma är bäst i lagom doser... :) Måndag- Söndag är nog i längsta laget egentligen, men man kan ju alltid leta upp någon kompis att rymma till då och då :)

Gjorde ju sååå mycket på hemtentan idag (och igår)... Hela två frågor. Grattis Marie. Kanske inte hinner se min familj så mycket trots allt? Blir plugga istället. Har ju uppsatsen att jobba på också. Den blir nog klurig den.

Veckans stora händelse blir väl auktion ryktas det om. I Lillhärdal. Spännande värre. Jag har nog aldrig varit på auktion tror jag. Kanske för att jag är fattig student? OCh skräp finns det gott om i lägenheten i alla fall :) Jag kanske borde ha en egen auktion här? :) Bra idé. Mitt första krav blir i alla fall grillat älgkött. Hundra år sedan, minst. Efter chokladtårtan alltså, som min älskade syster hade varit snäll och bakat tills imorgon. Bäst är hon :)  

Jag ska nog börja ragga ett extrajobb. Ragga lite på älsks pizza-kontakter kanske. Diska kan jag i alla fall. :) Dishing queen. Jag har ju dessutom en alldels lysande arbetslivserfarenhet: Tömt utedass och kört sopor i 5 veckor. Beat that! Hade gärna delat ut Metro, men det går nog inte att kombinera så bra om jag vill gå på föreläsningar också. Vilket jag antar att jag vill om jag vill ha csn kvar.

Sova nu tror jag. I den alldeles syrefattiga sovrummet.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0