Bil-letande.



Idag har vi varit ute och kollat bil, igen. Igår var det Ford. Idag Skoda. Uj uj, sicken porrig bil säger jag bara. Köp den, köp den! Mumma! Nästan så jag önskade att jag körde bil när jag såg den. Får väl se vad det blir. Det verkar vara lite ångest hos Micke :) Det är meningen, som Lisette brukar säga. Det fanns en inne, just idag. :)





Annars har jag städat idag. Svurit över den jävla dammsugaren. Därför kollade vi på en ny sån också. 2500. Som hittat... Eller? Det blir ju inte sämre i alla fall. Får ringa mamma-fonden om bidrag. Hur många önskar sig en dammsugare i present? Jag. Den är en genetisk defekt tror jag. Blir väl så när mammsen är lokalvårdare :)

Blev Mc D idag också. Glöm allt ont jag sagt. Allt är förlåtet. Jag fick rosa/lila Coca Cola-glas. :) Åh, så vackra. Nu får jag nästan börja fylla ett till skåp. Skåp. Det finns det i alla fall gott om i den här lägenheten.  Garderober är det värre med. Men jag vill ju inte ha kläder i köksskåpen. Icke. Men jag har konstaterat att om det blir en bil, så blir det ingen 3:a. Får väl köpa våningssäng eller något istället så vi får plats med en till garderob. Och slänga ut köksbordet så djuren får plats.

Nu har jag slösat nog av er dyrbara tid :)


Kommentarer
Postat av: Susie

Du har ju körkort..what´s the f**ing problem? ;)Porrig bil. gilla!

2007-07-03 @ 19:06:58
Postat av: älsk

DET ÄR MENINGEN

2007-07-05 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0