Åhh sova!

Ville aldrig gå upp ur sängen idag. Sovit såå himla dåligt. Börjat drömma mina galna bildrömmar igen. Uscha. Nu är jag inte alls sugen på att knata iväg till ett gruppseminarium. Dessutom var det på eftermiddagen, och inte på förmiddagen som jag hade fått för mig. Drygt. Hade varit skönt att ha det avklarat.

På eftermiddagen blir det eventuellt stan igen. Jag vill ha en halterneck-bh. Det verkar inte existera för sånna som mig. >_< Finns inga kjolar som sitter som de ska heller. Attans bananer. Får köra jeans och en topp. Som alltid. Dumt att ändra på ett vinnande koncept....?

Och nu mitt största problem... Vad fan ska jag göra i höst? Vill inte, vill inte, vill inte gå någon jävla lärarutbildning. Mc D vill ha in sina ansökningar senast 10 juli. Hellre det, säger jag bara. Bara det betalar min hyra och maten så. Ångest. Vill inte. Jag vill till Sunne. Men nej... Varför skulle jag få det. Inte konstigt att man blir deprimerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0