Snark.

Ja just det... Klassfest igår. Eller vad man ska kalla det. Vad det än var så var det väldigt roligt i alla fall. Jag och K började hemma hos henne klockan 16, sen blev det K6 till 22. Därifrån drog vi vidare på efterfest hos en annan klasskompis. Sjukt roligt. Spelade spel, pratade och avslutade, så klart, med "Jag har aldrig". Efter en del avslöjanden och gapskratt vinglade vi vidare in till stan, och  Ankan. Var ju meningen att vi skulle på Arena, men jag vet inte vad som hände med den planen. Dansade sen som galningar tills Älsket kom och hämtade.

Var meningen att vi skulle ha lektion idag klockan 9 i stan. Jag hade faktiskt ambitioner att gå. Jag gick upp och duschade innan jag kände att mitt huvud höll på att explodera. Eftersom jag och K är så självständiga messades vi lite och bestämde oss för att stanna hemma. Sen somnade jag om tills ungefär nyss. Känner att det är dags för lite frukost nu, så att man eventuellt blir människa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0