Orkar inte.

Orkar inte få in någon anatomi i mitt huvud. Kan jag sakerna på latin så har jag ingen aning om vad de heter på svenska, och tvärtom. Dessutom väldigt jobbigt när vi aldrig har haft prov med honom förr. Har ju ingen aning om hur han lägger upp det. Kan instuderingafrågorna, benknotorna och musklerna hyfsat. Men sen är det ju massa massa mer som ska få plats. Någonstans. På något sätt. Jag har ingen panik än i alla fall. Jag längtar bara hem. Jag vill fira jul. Och äta rödbetssallad och köttbullar. Uuuuh vad jag längtar efter det. Muuuums!

Jag hoppas att vi får massera mycket nästa vecka, och att han inte lägger in någon teori. Jag orkar inte det. :) Massage får tiden att gå fort som attan i alla fall. Vips så kommer det vara torsdag och man får åka Swebus.

Jag börjar känna av bänkpressen från tidigare idag. Blir spännande det. Måste ju köra klart programmet imorgon. Kan ju inte vara i otakt. Det går inte :)

Nej, jag hamnade ju här för att telefonen ringde. Störa mig så där. Jag är väldigt lättdistraherad :P
Åter till anatomiplugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0