Min rumpa är skonad!

Gullungarna Lisette och Dennis är såå himla underbara och skjutsar mig från Borlänge till Karlstad på lördag :) Jag slipper sitta ensam på en buss med äckligt mycket folk i alldeles för många timmar. Istället får jag åka bil med två söta människor och en toksöt hund. Sen ska jag vara hundvakt medan de går på stan :) Ska försöka att packa ner Malwa i en flyttlåda och hoppas att Lisette glömmer kvar henne *mahahahaha* :)

Ska bli så himla underbart att flytta. Om ni bara visste. Nu hoppas jag bara att det är lite bättre folk i det huset också. Grannarna i dörren bredvid är ju supertrevliga. Men resten ger jag inte mycket för. Kissgubben, Herr Tvångstanke och tanten över oss som verkar kuta runt i sin lägenhet med värsta megaborren. Uscha. Ja, jag är från landet, och jag vill ha det tyst!!!! :) Nej. Så illa är det inte. Men någon måtta får det vara. Hellre att någon poppar hög musik än borrar så hela huset skakar. Flytthjälp mottages tacksamt :P

Tomten hade förresten lämnat en julklapp i brevlådan till mig idag.
Stackarn måste ha blivit alldeles förvirrad när jag inte var i Karlstad på julafton. Julklappen innehöll kärlekstärningar, kondomgem, studentkokboken, studentdrinkboken, pedikyrset, badkarskudde, sovmask och fyra badankor. Vad mer kan man begära? Tack snälla tomten :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag såg dig tamefan idag igen på Domus! ;P Jag tror det var idag..*dagvill* ;P

2007-12-28 @ 19:50:55
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0