Min kropp & jag.

Vi är inte goda vänner just nu. 5 pass har vi kört idag. 2 dans, 1 aerobic, 1 step och 1 body pump. Gissa hur ont jag har? Mmm... Känns såå skönt :) Jag är tydligen inte sjukare än att jag pallar det i alla fall, så... Nu kör vi med träning igen då. Höpp höpp. Håller på med sista finslipet till mitt eget pass nu. Gick ju som sagt riktigt dåligt i måndags. Så nu ska jag ha revansch på mig själv. Känns mycket bättre nu när jag fixat lite krångliga övergångar och så. Det är nästan så att jag fixar att prata och röra mig samtidigt också. :) Kommer vara så gött i morgon när det är över. Men just nu känner jag mig helt lugn, även om det inte sitter till 100% Jag har haft 6 Fys-lektioner innan mitt pass, och jag har aldrig gjort ett pass förut. Då är det banne mig helt okey att vimsa bort sig lite ibland :) "Vad gör det om 100 år?"

På måndag har jag uppmassering. Alla frivilliga sträcker upp en hand!



!! Sandra. Haribo-kalendern hittade jag på Ica :) !!


Kommentarer
Postat av: Anna

räcker upp handen, räcker upp handen! Studsar upp och ner och hoppar ivrigt! Har visserligen tentaplugg att greja med och just idag mår jag allmänt kasst men det blir nog bra med det! Men vännen, jag tycker lite synd om din stackars kropp :)

2007-12-05 @ 00:27:09
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0