Men det var inte sant, för där emellan kommer fastan?

Det är kallt som tusan här uppe ju. Varmaste temperaturen idag var nog - 10. :) Men det är väl skönt när det biter lite i kinderna och näsan blir helt röd och narig. Så länge inte förkylningen tar om så är jag glad.

Lisette, Dennis och Malwa var här och fikade idag. Vet ni vad hon, Lisette alltså, hade med sig? Massor med choklaaaaad! Bara till mig :P Så hade hon med sig kläder också. Två av byxorna kom jag verkligen inte i. Det sitter en chokladkaka eller två för mycket på rumpan. Så mitt nyårslöfte blir att komma i dem senast nästa jul. :) Blir att fasta det kommande året med andra ord :) Tss... Den gick ni nästan på va? Jag förstår det.

Annars är det ju trevligt att vara tillbaka i hålan. Om blickar kunde döda så hade jag varit helt jävla stendöd nu. They still remember what I did two years ago... Det kan jag göra en skräckfilm om tror jag. Ska knåpa ihop ett manus kanske. Ni blir de första att få läsa. Jag lovar!

På tal om att läsa ska jag ge mig i kast med Arn-serien nu trr jag. Efter julkalendern såklart!

image177
Herrå!

Kommentarer
Postat av: majgun

Bra att du fick dej ett nyårslöfte va? =) Och det var ju mindre choklad än vanligt, men bra att du är nöjd =)

2007-12-22 @ 20:43:35
URL: http://majgun.bloggspace.se
Postat av: Wysteriia

Nej, är ju nu det är roligt att jobba :) Tiden går fort o det är folk hela tiden! :) TROR jag såg dig med din pappa idag? Ni gick dock inte genom min kassa! ;P

2007-12-22 @ 20:48:56
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0