Mår som man förtjänar?

Vad har jag egentligen gjort för att må så här? Jag mår inte direkt dåligt. Men jag mår defintivt inte bra. Hostar fortfarande. Snoret går i vågor beroende på vilken tidpunkt det är på dagen. Kroppen är helt matt, och idag har jag känt mig svimfärdig mest hela tiden. Känner mig såå peppad för 3 dagars Fys med Herr Galen. Försöker pilla ihop min styrkesekvens nu, och mitt huvud håller på att sprängas efter första blocket. Det bådar onekligen gott. Har inte tränat seriöst under de tre veckorna jag har haft den här förkylningen. Jag skulle säkert kunna träna, men frågan är om det skulle göra mest nytta eller skada? Blir helt enkelt trött på detta. Jag vill må bra.

Från och med imorgon och till på söndag har Friskis "prova på-vecka". Någon som ska med?


Nä... Om man skulle ägna sig åt stretchen istället kanske. Alternativt leta rätt på en Ipren och sova?

Kommentarer
Postat av: Anna

Nää stackare! Men du måste vila dig och ta det lite lugnt om du ska bli frisk! Lyssna på doktor Anna nu :) Hojta när det ska klippas med!

2007-12-03 @ 00:26:51
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0