Konstigt, fast ändå inte.

Träningen gick superbra, till en början. Trots att jag inte har gymmat på 6 veckor behövde jag inte sänka eller ändra på några vikter. Snarare var det så att jag kunde ha höjt lite om jag ville. Så var det till en början alltså. Sen bara så där tog energin helt slut. Som bensinstopp. Helt plötsligt mellan två övningar. Försökte med en banan och fixade då två övningar till, men jag skakade ju som om jag hade haft Parkinsons. Vikterna kändes fortfarande inte tunga, men kroppen orkade helt enkelt inte. Så jag gav upp. Borde ju faktiskt ha lärt mig att inte äta vitt bröd och te till frukost när jag ska träna. Noll energi. Då blir det så här. Får ta och skräpa mig med maten nu igen. Ajjabajja, Marie. Till saken hör att jag gick in på Statoil och shoppade en Skotte och en Brejk för att kunna gå hyfsat normalt till bussen. Jag fixade knappt stretchingen för jag orkade inte hålla kroppsdelarna i styr. Så matt var jag. Riktigt illa. Imorgon är en ny dag med nya försök. Och annan frukost. Och två bananer i träningsväskan! Men man får ju se det positiva. Så länge jag hade energi så gick det ju toppen. Långt över förväntan!


image113

Måste boka tvättid. Alla träningskläder låg i tvättkorgen imorse, så sunkade runt i shorts och t-shirt på träningen. Då är man glad att man tränar på ett Svensson-gym och inte ett seriös-gym. Även om det uppenbarligen finns seriösa på Friskis och Svenssons på seriös-gymmen :) Men man behvöer inte skämmas lika mycket i alla fall. Sen var ju det hemskaste att jag inte kunde komma ihåg när jag rakade benen sist. Och det syntes lång väg. Får fixa det sen. Vi ska ju dessutom massera nästa vecka och då kan det ju vara trevligt att inte se ut som Snömannen :)

Maaaat nu!

Kommentarer
Postat av: annika

Söt bild!

2007-12-15 @ 23:34:57
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0