Första diplomet.

Wow. Idag fick vi vårt första Diplom. Det kändes väldigt bra. Ett steg närmare examen :) Man får väl jobba ihjäl sig sen för att ha råd att utbilda sig vidare till allt man vill bli :P Men det blir ett senare problem. Läraren sa "Nu tar ni inte mindre än 300/massage". Galning. Det är ju rena rånet, såvida man inte har företag då. För i så fall är det nästan gratis. Allt är relativt :)

Mmm just det. 13 dagar kvar till jul. Wee! Myspys! Och något som kan bli världens underbaraste julklapp är att csn kanske har gjort fel med mina pengar i alla fall. Det visade sig idag att alla mina klasskompisar får 7000 i december och 5500 i juni. Medan jag får 1800. Hallååå... Varför är det special för mig? Står att jag ska lämna studieförsäkran i januari, men eftersom vi söker för ett år i taget så ska jag ju inte det. Jag hatar csn. Faktiskt. Finns det trögare människor? Tveksamt faktiskt. Tur att vi kom in på det idag. Ska ringa dem imorgon och skälla lite. Lovar att i deras dator står det "Den här kunden är dum i huvudet" på min information.

Nu ska jag äta middag... "Middag". Mackor och te. Igår åt jag mackor och te. Till fika idag åt jag macka och te. Till lunch idag åt jag macka och vatten. Det är viktig med varierad kost har jag hört...



Kommentarer
Postat av: majgun

du är inte dum i huvudet =) (bara så du vet!)

2007-12-12 @ 14:15:23
URL: http://majgun.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0