Flams.

Det går verkligen bara utför nu. Stackars Johan som försöker ha seriösa lektioner med oss. Det går inge vidare. Efter ett tag är han iofs inte så mycket bättre själv. Då blir han nästan värst. Mitt i genomgången ställer han sig och tar av sig byxorna. Det är verkligen normalt :) Välkommen till Hälsoterapeuterna, vi har inte en siffra rätt. Vi kan väl säga att humornivån är väldigt låg just nu. Men det är skönt det med. Blir dock segare och segare att ta sig upp på morgonen. Imorgon kommer det kännas som att hela kroppen är gjord av knäck. Men det får gå det med :)

Ska ringa mammsen och fråga om någon vill hämta mig i Mora på torsdag. Blir ju kallt att vänta på bussen en halvtimme annars. Stackars mig. Lite får de allt offra sig om de vill ha hem mig över jul :) De får gärna betala biljetten hem när de vill bli av med mig också. *Mihihihihihi*

Nu ska jag till Uni en vända och utnyttja deras skrivare/kopiator. Busigt va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0