Du måste ha en rubrik....

Gick ju snabbt som blixten att packa. Eller mja... Det är ju massor kvar, men i början gick det snabbt i alla fall. Vi strejkade lite framåt kvällen. Då blev det mat och tv-mys istället. :) Fyy. Vi borde ju vara lite mer effektiva tycker man. Imorgon tänker vi i alla fall ta en brejk och åka iväg och köpa hem mat. Inte Mc D förhoppningsvis. Men om allt annat har stängt så funkar ju en grilled chicken gourmet lika bra som china, eller något annat :) Kanske springer över till Susanne på tolvslaget också. Får se vad som hinns. Vi är i alla fall ense om att det blir inge mer flyttande innan vi har köpt hus nu. Sen får vi ju se hur bra vi håller det :P

Grannarna ovanpå lär ha missat KBABs regel om max tre hål per vägg. De har väl snarare 103 hål per vägg. Jävlar i hatten va de borrar och spikar. Blir ju rädd att de ska trilla ner i huvudet på mig.

Mmm.. Mycket nödvändigt inlägg det här blev kände jag. Jag hade något viktigt att skriva, men jag glömde bort det. Så det var säkert inte så viktigt ändå.Egentligen ville jag nog bara ha en ursäkt för att komma bort från tv och Hulken. Snacka om kass film. Uj uj uj.

Nej... Nu ska jag fortsätta mobba MajGun. I'm evil. Det är för att jag är trött. Annars är jag ju supersnäll. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0