Dra mig baklänges i en skottkärra.

Ni kan aldrig ana hur dåligt passet gick idag. Det är så jävla svårt att köra ett pass till musik som man aldrig har hört förut. Pannkaka blev det av alltihopa i alla fall. Men men... Jag har brutit ihop och nu kommer jag igen. Jag tänker köra passet igen, men istället för 4-grupper tänker jag köra i helklass. Mig kvittar det faktiskt om det är 4 personer eller 25 personer bakom mig. Det är inte det som är problemet. Så bara jag får köra till min egen musik kommer det nog gå bättre. Jag känner att jag behöver göra en gång till för min självkänslas skull. Man ska ju faktiskt upp i sadeln direkt om man ramlar av. Och det kändes det som jag gjorde idag. Mina söta gruppkompisar var vääääldigt snälla med bedömningen efteråt med tanke på hur det gick. My god. En annan anledning att köra för helklass, som jag visserligen inte bryr mig lika mycket om, är att man inte är garanterad ett G i kursen om man bara kör i 4-grupper. Det viktigaste för mig är att få lite återupprättelse från mig själv. Me need.

Nu är det i alla fall dags för julkalendern. Efter det blir det dusch, och sen köra passet om och om och om och om igen...

Jag behvöer förresten tidningar/magazine tills på torsdag. Så om någon sitter och trycker på en hög som ändå ska slängas så är det bara att höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0