Ändrade planer.

Ställde klockan för att vi skulle komma upp i tid imorse. Klockan 9 gick jag upp och kollade på julkalendern, men efter den kröp jag ner hos älsk igen. Han frågade om vi inte kunde storstäda köket imorgon istället. Jag var väl inte direkt svårövertalad. Sen vaknade vi ungefär 3 timmar senare. Väldigt skönt. :) En totalt slapp dag alltså. Har i alla fall städat åt småkräken. Dagens nyttiga får väl det vara. Egentligen borde jag diska bort Mount Everest som har vuxit till sig på diskbänken också. Jag är mycket avundsjuk på Susannes Stefan Bosch. Jag vill också ha en Stefan i mitt liv.

Studentkåren är ju lite roliga också. Skickat en påminnelse på en räkning som jag inte ens har fått. Dessutom har jag studieuppehåll, och har inte ens den minsta lust att betala någon jävla kåravgift då. Nötter. Dessutom hade jag fått mail från någon på Universitetet som sa att jag var tvungen att meddela om jag avbrutut mina studier. Men hallå!! Hur funkar informationen på det där stället? (Det fungerar inge vidare, det vet jag ju redan iofs.) Jag var ju till studievägledaren och sa att jag ville ha studieuppehåll. Borde den informationen inte då vara rätt så enkel att vidarebefordra? Neej... Varför det? Det betyder ju att de faktiskt måste göra något för lönen. Det ligger inte för universitetsfolket. Det har man ju redan märkt.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja jag och diskmaskinen Stefan kommer alldeles förträffligt överens. :)

2007-12-02 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0