Ytlighet is the shit :)

Tänk att jag som är så lååångt ifrån modeslav man kan komma inte kan leva om jag missar ett avsnitt av Top Model eller Project: Runway. Jag kan erkänna att det hela började förra sommaren. Innan jag hade lärt känna folket här i Karlstad så bra. :) Då var det jag och tvn. Och heeela sommaren visades Top Model-maraton. :) Lovely! Det blev ett beroende. Och det verkar inte ge med sig :) Det är ju liiite jobbigt att matcha livet efter tvn. Tänk när skolan börjar och man ska hinna träna efter skolan och sen hinna hem till tvn. Stress stress stress. Det blir till att fixa videon så jag kan spela in tror jag. Annars går inte det här :) 

Fel åkte ut förresten.
Postorderflickan borde ha åkt.
Ja... Det tycker jag faktiskt.
Och Renee är fortfarande en superbitch.
Och den där utmärglade saken verkar inte heller vara en sån trevlig människa.
Och ja... Jag vet att det är tv och klippt och redigerat och bla bla bla. :)



Ni ser ju... Modeslaven Marie... Hell yeah...
Jag passar in i en viss byhåla där jag har haft praktik i alla fall
*Hrm*


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, postorderbruttan borde ha åkt! Hur känns det att vara ledig när alla andra har börjat? Njuter du nåt över det eller? =) Är du nervös? Och du.. vad tror u om ert gamla soffbord förresten? :)

2007-08-29 @ 22:48:12
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: jaanet

shit! värsta snygga dagens outfit lixom ;-)

2007-08-29 @ 23:08:24
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Sus

Du har ju precis köpt apslimmade dieseljeans. är man inte modeslav då? haha

2007-08-31 @ 14:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0