Why, oh why!?

Jag provade 3 par byxor idag. Det var de enda 3 paren på hela Bergvik som var snygga (på HM, Gina och Varo Moda alltså). Par 1: Låga fickor som går nedanför rumpan vilket ger ladugårsröv. Smala eländiga ben. 3 km för långa. Par 2: Låga som attans men satt skitbra. Långa ben dock, men inte så smala. Tyvärr skitfula i övrig. Hatar sånna där konstiga blekningar! Par 3: Helt missbildade. Smala ben och helt konstiga. Lagugårdsröv och ladugårdslår och ladugårdsallt! Usch! Varför är det så himla underligt mode? Stuprör och übervida ben är det enda som finns nu. Jag vill ha normala byxor! Hej jag heter Marie, och jag är inte trådsmal. Därför kan jag inte ha stuprör för då ser jag ut som... Ja... En korv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0