Titta, en bajskorv!

Jaha... Dagens roliga. Vi satt lugnt och åt vår frukost imorse när jag tycker mig höra mystiska bubblande ljud från badrummet. Skumt, eftersom både jag och Micke sitter i soffan. Går in och kikar ner i toaletten. *Bubbel bubbel* Ropar på Micke, som bara hinner in i badrummet innan det börjar forsa upp vatten under badkaret. Dessutom var det någon jävel ovanför som duschade, vilket inte gjorde saken bättre. Jaha... Vad trevligt. Börja fippla med avloppet för att kolla om stoppet sitter hyffsat högt upp, men icke. Krävdes KBAB och Rörinspektionen. Sedan flöt diverse spännande saker runt på badrumsgolvet. Kloak luktar inte hallontårta i alla fall. Det gjorde inte lägenheten heller. Vidrigt vidrigt. Av alla lägenheter i det här jävla huset så blir det stopp under våran. Fuck you very much. Tack och lov att vi var hemma i alla fall... Annars hade inte jag velat bo kvar här, tror jag.

På tal om bo... Nu letar vi hus i Forshaga tror jag. Haha. Hell yeah... Gimmie! Gimmie!

Dagens bästa: Desinfektionsmedel och Ajax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0