Stjärna i himlen.

Studievägledar-Eva borde få en stjärna i himlen :) Så himla bra. "Ja men... Vi sätter dig på studieuppehåll så kan vi fixa in dig senare om du skulle vilja det" :) Skönt att ha det fixat i alla fall. Jag måste haft maximal otur med VFU-handledaren eftersom ingen av de där människorna först tror på mig när jag säger att jag har haft det pissdåligt. Men men... Jag blev lovad att om/när jag kommer tillbaka så ska jag få slippa det. Yeah.

Nu är vi på väg till Falun i alla fall. Spännande att se hur mycket ångest GPS:en får idag. :) Falun är ju, tack och lov, inte lika illa som Stockholm i alla fall :) Det finns nog en viss chans att man kan hitta något så när där. Roligt med dvärgar. Jipp jupp. Får väl se om de håller måttet först, så de inte är halvdöda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0