Springa springa

Jogga i alla fall. Är det någon skillnad egentligen? Jo.. Det är det så klart... De där duktiga människorna joggar ju knappast 100 meter och så... :) Joggar himla snabbt då. Ja... Det jag skulle säga vad att jag sprang (joggade?) en vända i spöregnet. Superskönt. Helt ensam på det leriga elljusspåret. Bara jag, musiken och regnet. Ja... Och så motvinden förstås.

Nu blir det äggmacka. Sen ska jag försöka knyta ihop den här uppsatsen på något fint vis. I'm so good at wordpooping(?) . Den kommer bli den i särklass sämsta uppsatsen jag har skrivit. Men bara den blir godkänd så är jag lycklig. Men det ska nog mycket till :) Jisses.

GLÖM INTE: Project: Runway ikväll. Vilka får visa sina kollektioner? (Oj, vilket avancerat klädord jag kunde! :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0