On the run.

Jag hann inte ens ner till KBAB och beklaga mig innan avloppet svämmade över igen. Och vad säger de? "Har du spolat ner kattsand i toaletten?" Nej, jag har inte ens någon katt. "Badar du hunden i badkaret?" Nej, jag har ingen hund heller. Jag spolar inte ner saker i toaletten som inte ska vara där. *Suck* Det blev inte superöversvämning den här gången i alla fall. Och ingen rörinspektion behvöde komma hit. "När det händer nästa gång får du ringa så kommer vi och kollar med kamera i rören." OM det händer igen hoppas jag. Jag ska aldrig mer åka hemifrån. Jag får köpa mig ett hemmagym. Köra ut soffan och tvn så det får plats. Eller så får jag väl anställa en avloppsvakt. Ja jisses... För 5000:- i månaden får jag grannarnas bajs och duschvatten på köpet. Nice. Nu ska jag sprita badrummet, igen. Det var ju bara 2 veckor sen sist. *Suck* Innan de gick sa de "Du får se till att hålla dig hemma. Gå ingenstans. Vi vill ju inte ha vattenskador. Höhö." Ja... Oroa er inte. Jag vågar inte gå någonstans. Inatt låg jag och lyssnade hela tiden på vad grannarna gjorde. Varenda gång de spolade vatten kände jag får att gå och stirra på avloppet.

Sprita sprita litet badrum.....

Kommentarer
Postat av: älsk

haha förlåt, mobbad du är då=)

2007-08-22 @ 12:46:05
Postat av: jaanet

ååå va äckligt! fan va arg ja skulle bli..

2007-08-22 @ 14:00:47
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0