Nostalgi i frysdisken.

Var precis och handlade på Willys med Susanne. Kom på att jag kanske borde ha något i magen innan jag börjar med chokladmuffinsarna. Annars hade det inte blivit mycket smet över till några muffins. Såå... Kikar ner i frysdisken och hittar Cheeseburgare! Sådana åt jag alltid när jag var mindre och badabde på utomhusbadet (a k a kisspoolen) hemma. Jag kom ihåg dem som supergoda!

Nu sitter jag här med en torr hamburgare. Brödet smakar skosula, och osten ska vi inte ens prata om. :) Men det var ju lite nostalgiskt i alla fall :)

Snart ska jag springa ner till Unionen och låna ut en bok, och sen blir det muffins för hela slanten. :) Och ikväll tacokväll med tjejerna. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: jaanet

ååh.. skosula.. typ.. mums ;)

2007-08-16 @ 17:04:30
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0