Murphy och jag.

Vi har ett väldigt komplext förhållande. Det som jag bestämmer mig för och som ser ut att gå bra förstör han, med glädje. Ändå verkar det som att vi kommer att hänga ihop för resten av livet. Jag tycker inte ens honom. He's a pain in the ass!

Det ligger schemalgda kvällar och helger på nya utbildningen. Det i sig är ju ingen katastrof. Bara de har någon städskrubb att stoppa mig i, för jag tar mig inte hem efter 19.36. En bra nyhet är att jag i alla fall inte behöver slösa tid på att skriva ett übertomt CV, för jag kommer ändå inte ha tid att jobba. Jag får ringa mamma-pappa-fonden helt enkelt. Vad skulle jag göra utan den?

Ont i halsen har jag också. Dumt att gå svettig i blåsten hem från Friskis. Idiotiskt faktiskt. Men jajja... Får bli en promenad sen istället. Om det inte kommer några hungriga skitsupercoola tjejgäng och äter upp mig.

Nu frukost!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag skulle allvarligt vilja stöta på NÅN som har en GOD relation till Murphy... Kommer du och tittar på Barnaby med oss ikväll?

2007-08-21 @ 11:17:59
Postat av: jaanet

hahaha.. du e bäst! å föör hurtig ibland.. får ju ångest!!

2007-08-21 @ 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0