Lycka!

Lycka är när det är Top Model oftare än en gång i veckan! Och att rödtotten åkte ut. "Jag ville inte verka korkad..." Ehh, nähä... Sorry, men du misslyckades :) Men alla verkar vara helt underliga denna säsongen ju. Jag gillade småbarnsmamman Renee jättemycket igår, men idag var hon ju no. 1 Bitch :) Jajja... Det här är bara början.

Sista avsnittet av Morden i Midsomer idag också. Ännu ett tecken på att sommaren vinkar adjö, och vintern kommer smygande. Gud va poetisk jag är... Jag blir nästan tårögd.

Nu ska jag gå och gömma mig i en bok. Bäst att passa på medan tid finns.


The Eagle has landed.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: älsk

ja du marie, du har dina sidor du med =) tur är väl det, vem ska annars vara så där poetisk =)

2007-08-29 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0