Listigt.

Listigt var ett svårt ord att skriva. Det tog mig 5 försök innan det blev rätt. För tidigt på dagen säger vi. Egentligen borde jag äta klart frukosten, ringa barnmorskan och vara på väg till Susanne. Men istället bloggar jag en alldeles nödvändig lista :) För övrigt är den snodd från Sofia :)


Om ni orkar läsa

· Är du svartsjuk? Det beror helt och hållet på situationen.


· Vilket ämne gillade du mest i skolan? Om vi tar högstadiet så var det bild. På gymnasiet var det svenska och idrott.

· Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Jobba på reningsverk. Jag hoppas de har bra betalt.

· Är du troende? Nej


· Vilken färg har din tandborste? Rosa


· Har du åkt ambulans nån gång? Nej, man är väl viking *tihi* Yeah right. Säger hon som gråter över skubbsår.


· Tycker du om DrPepper? Smakar kubb. Rätt sliskig


· Har du fått massage nån gång? Ja, men inte på riktigt.


· När klippte du dig senast? Typ... April. Jag ser ut som Harald Hårfager nu


· Sötlakrits eller saltlakrits? Saltlakrits


· Ser du dig själv som lång eller kort? Lååång... Önsketänkande... Tillräckligt lång i alla fall


· Vad har din mobiltelefon för märke? Sony Ericsson


· McDonald´s eller Max? Max. Och snart kommer de hit. Smarr!


· Har du ett överkast på din säng? Nej, jag bäddar aldrig så det känns onödigt


· Har du brutit nåt ben nån gång? Nej, bara lite stukningar


· Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Man tager vad man haver. Men inga hundöron. Det är ju våld mot bok.


· Hyrfilm eller biobesök? Hyra


· Tycker du om ord? Ja, absolut


· Minns du någon speciell person från din barndom? Ja, Daniel till exempel. Jag undrar vad han gör nu.


· Har du hår på ryggen? Micke brukar säga att jag är luden... Räknas det? :)


· Äter du fiskbullar? Ja. I hummersås!


· Beskriv din humor: Ironisk


· Använder du morgonrock? Nej, men jag har en som jag har fått av Dalatrafik för att de körde ifrån mig.


· Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? Bakom ja, men inte under.


· Nämn en sexställning du gillar: Jag är allätare

· Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Jag har ingen byrå än.


· När blir man vuxen, enligt dig? När man inte behvöer ringa mamma och be om pengar. :)


· Använder du balsam efter schamponeringen? Nej, håret blir så äckligt av balsam.


· Nämn en skiva ur din skivsamling: Ehh... Jag har typ 3 skivor som inte är brända. Aqua, Evanescense och Westlife


· Vad gjorde du i går kväll? Satt hos Susanne och kollade på Top Model och Project: Runway


· Yngre eller äldre män? Äldre. Eller ja... behvöer ju kanske inte vara 30 år äldre. Men defintiivt inte yngre.


· Använder du accessoarer? Hundhår?


· Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Nääää....


· Vill du skaffa barn? Ja... När jag inte behvöer ringa mamma och be om pengar längre. :)


· Hund eller katt? Gärna båda


· Har du några syskon? En äldre syster


· Gillar du att shoppa? Nej, verkligen inte.


· Var är dina föräldrar ifrån? Båda från varsin by i Älvdalen.


· Har du hånglat med någon av samma kön? Nej, men pussats med i alla fall.


· Vilken kanal tycker du bäst om? 3:an


· Brukar du handla på second hand? Nej, jag skulle känna mig rätt äcklad av att ha någon okänd människas kläder på mig.


· Har du en tatuering någonstans? Nej


· Jeans eller shorts? Jeans


· Var fikar du helst? 15-huset tror jag


· Vilken butik hittar du alltid någonting i? Ingen?


· Vinter eller sommar? Vinter


· Vem står dig närmast? Micke


· Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Mina streetskor


· Till vilket land skulle du vilja åka? Irland, Island, Skottland


· Var bor du om 10 år? I Karlstad skulle jag tippa på


· Världens bästa uppfinning? Godis om det räknas


· Mammagris eller pappas lilla flicka? Pappas flicka


· Hur svarar du i telefonen? "Marie" eller "Jaa..?" beror på vem som ringer.


· Har du någon dålig ovana? Jag är liiite negativ... Men bara ytterst lite :)


· Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Nej, orka.


· Är du duktig i skolan? Allt är relativt. Jag gör det jag måste, men jag har gärna ett liv också.


· Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Ja det gör jag. :)


Kommentarer
Postat av: älsk

morgonrock från dalatrafik ? hur fan lyckades du med det marie ?=) tell me!

2007-08-30 @ 11:43:14
Postat av: Sofia

haha bra snott där! men det är luugnt jag har ju snott massor från dig! som du visserligen snott från Moa... men men! =)

2007-08-30 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0